Chan Merhabalar, 20. haftamdayım ve 3 gündür böyle bir ağrıyla karşı karşıyayım. Hamileliğin sonunda görüldüğünü duymuştum. Ama bu kadar erken karşıma çıkması normal mi? Neden doktoruna sormuyorsun diyecekler için; Şu anda doktor değişim sürecinde olduğumdan danışacağım biri yok.
Emira Chan bendede oluyor bazen berbat bir agri sonra geciyo doktora gidicem canim sorucam soylerim sebebini
Chan Emira Ben de hiç geçmiyor gibi hissediyorum. Sadece dozajı değişken. Bazen çok (şu anda olduğu gibi) bazen daha az hissediyorum. Kasıklarıma kadar ağrısı vuruyor. :/
Chan Emira Yürümeye bağlayabileceğim aman aman bir durum yok bende. Eşimle bir iki ihtiyaç karşılamak için avmye gittik. Bir iki dükkan dolaştık o kadar. Arabayla da eve döndük. 🤷🏼♀️
Emira Chan endiselenilecek bir durum yok merak etme yorma kendini ben doktoruma danisicam seni de bilgilendiririm bu arada hangi semttesin
Chan sudamlasi Sadece verdiğim 2 kiloyu aldım. Hamile kaldığım kilodayım. Ama evet kilolu hamile kalmıştım.