Kızlar merhaba, günlerdir göğüs kafesimin altında gecmeyen bir kaşıntı var doktor kan değerlerinde bir sorun yok dedi ama artik yolacam kendimi bir geciyor gibi oluyor sonra deli gibi kasinmaya basliyor birtek orasi kaşınıyor ne olur fikri olan var mi ?