Benim adetim 2 gün geçti 3600 çıktı beta. Belki geç döllenme v.sdir. ilk gebeliğim de adetim geçmiş miydi bilmiyorum kötü hissedince gidip kan vermiştim o zaman 74 çıkmıştı ve daha çok yeni demişlerdi. Tekrar Beta verirsin yükselirse sıkıntı yok yani