Belinay0922 Arkadaslar bugun ignemin 12.gunu dun test yaptim negatif cikti pozitife donme ihtimali var mi testi ne zaman tekrarlamaliyim sizce?Birde adet dongum eskiye gore mi olcak yoksa bazi arkadaslarin dedigi gibi 14 veya 15.gun mu oluyoz
Minikomamy Belinay0922 canım ben 12. Gün silik gördüm 14. Günde yaptım yine silik çıktı kan verdim pozitif olduğunu gördüm inşalalkah sende görürsün
Melike3435 Belinay0922 canım benim bugün iğneden sonraki 14. Gün bitti. Sabah beta verdim 0.2 çıktı 😔 günlerdir yazıyodum hep belirtilerim vardı sırt bel ağrısı ara ara kasık ağrısı falan ama sonuç hüsran 😔 dün evde erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi çok az olsa da çıktı hatta atmıştım buraya. Umutlanmıştım açıkçası ama bugün kan testi maalesef. Reglime de takvime göre 5 gün falan var. Doktor negatif ama regl olmazsan 5 gün sonra tekrar kan ver dedi. Umudum yok pek. İnşallah senin pozitife döner 🙏
Gamzekeser Net sonuç 14. Gün çıkıyor. Doktor 14. Gün adet olursun dedi ama ben 2 Sefer çatlatma denedim hep 3-4 gün gecikti
Belinay0922 Minikomamy inşallah canim.Ben dun yaptim 11.gundu negatif maaalesef yarin veya oburgun bidaha denicem insallah cift cizgiyi gorurum
Belinay0922 Melike3435 hiç uzulme canim vardir rabbimin bir bildigi en iyisini o biilir.Inşallah en kisa zamanda gebe oldugunu ogrenirsin🤲🌸
Melike3435 Belinay0922 inşallah sağol canım . Senin de Allah gönlüne göre versin inşallah çok dua ediyorum isteyen herkese 🙏