aysaysays Kızlar tansiyonum 13/7 seyrediyor. Herhangi bir sıkıntım yok. Ölçmesem anlamam bile. Korkuyorum kendi kendime acaba sorun olur mu diye? Şuan 36+2 deyim. Tansiyon tek başına sıkıntı olur mu acaba?
hunilimom aysaysays şuan sınır da diye biliriz 14 u geçince sıkıntı oluyor benim ilk gebelikte 16/10 la ilk teşhis konuldu sadece baş ağrım vardı ikincide de hep 13/5 14/7 arası gidip geliyodu ama bana etki etmiyordu evde de takip ediyordum ama evde hep düşüktü sonuçta önemli tansiyon dikkat etmek gerek
Gupssse aysaysays tansiyonun normal sıkıntı stres yapma cnm.ilk gebeligimde acil doğuma alındım tansiyonum 16lardaydi ama başka belirtiler de vardi tabi
Alevahmet hunilimom peki kaçıncı haftada doğum oldu. Bi. Sıkıntı yaşadınız mı. Bende de tansiyona bağlı ve idrarda protein kaçağı çıktı erken olur diye tereddütteyim. 33+4 gün
hunilimom Alevahmet 41+1 de dogumim oldu 34. Hafta da yüksek tansiyon çıktı ama kaçak yoktu bende o yüzden ilaç ve diyetle düştü düzene girince 41 e kadar bekledik ama arkadaşım da sizin haftalarda başladı tansiyonu 36 da doğum oldu
Zeynepbsr 14/9 ve yukarısı sınır sayılıyor şuan tansiyonunuz normal gibi endişeniz varsa hergün aynı saatte ölçüp takip edebilirsiniz
Gupssse bluepoint benim tansiyon yüksek cıktı ve ben sezeryan oldum.ama riskli grupta olduğum için baştan belliydi doğum şekli sezeryan diye