Bende öyleydim canım kuru dut faydalı oluyor ve sırtıma gece yatarken zeytinyağı ısıtıp karabiber kattım içine sırtıma sürdüm sarıp uyudum öksürüğüme iyi geldi geçmezse bi doktora git canım bende gittim antibiyotik verdi o da toparladı biraz şimdi gribe döndü