zehra33_ Kızlar nasıl iç çamasirlari tercih ediyorsunuz (kilot) normalleri ortada kalıyor ve rahatsız ediyor sanki otururken de lastiği normal göbekmis gösteriyor karnımı fikirlerinize açığım 🙂🙏
Mysmrt zehra33_ Ben bunlardan aldım 10 tane renk renk hamileliğimin başından beri giyiyorum aşırı rahat aşırı memnunum