Karman34 Tubaa41 bende hep öyleydi canım hiç yukarda hissetmedim sonra zaten 29.haftadayım baş aşağı pozisyona geçti ☺️
meva_asil_moms Tubaa41 bende 1 aydır öyle hissediyorum hareketlerini hep aşağıda detaylıda baş aşağıydı geçen hafta da kontrolde yine baş aşağıydı ondan sanırım 💙
cahillesohbetikestim Tubaa41 normal canım oğlum 31 haftalık hala makat geliş hala aşağıda hissediyorum hareketlerini 🤭
Karman34 Tubaa41 merak etme bebeğin baş aşağıda olması veya kasıkta olması bir sorun değil zaten sorun yaratacak durumda olduğu zaman doktorun seni bilgilendiriyor öyle durumlardada bol bol dinlenme az hareket öneriyorlar için rahat olsun