edaa1402 35+6dan selamlar. Artık iyice agirlastım 🥲 geceleri çok sık lavobaya kalkıyorum.Çokca şu içmem gerekiyor suyum sınırdaymıs oda gece gündüz lavobada geçmesine sebep oluyor 😅 Bazen uyanınca bir iki saatte uyku tutmuyor 😴 Benim göbek altımda onca şey kullandım ama 30 da çatlaklar oluştu çok kaşınıyor en büyük sorunum bu sürekli yağlar sürüyorum ama yine de kaşınıyor 🤷🏻♀️ 3 gün önce ayak bileklerim şişti kocaman bişi oldu şok oldum ona da egzersiz yaparak biraz indirdim şukur durumlar böyle henüz doğum şekli belli değil bu hafta ya da haftaya çatı olacakmis orda söyler herhalde .Bu hafta son çalışma haftam sonra birazda dinlensem de gelse miniğim çok iyi olacak 😌 Herkes inşallah sağlıcakla kucağına alır bebeğini 🙏🏻