Kızlar antibiyotik olarak ne kullandınız bana agumentin 1000 mg(fazla değil mi?) ve şase verdi ama bazı Dr lar kullandirmiyor çok kafam karıştı. Enfeksiyon da kullanan oldu mi? https://resimyukle.io/r/0iPUJblmMz sonucum burda
Bunları sorma sebebim Dr dan daha mı iyi biliyoruz kısmı değil. Kullanıp sorun yaşamayanlar soruyorum çünkü bazı Dr lar vermiyor ilac