Kızlar aşılama oldum evde test yaptım pozitif kan testi verdim pozitif. Değerim 150 çıktı iki haftaya göre sizce iyi mi değerim ve Doktorum bir kaç gün daha kan takibi yapacak yükselir mi diye sizce yükselir mi korkuyorum kimyasal gebelik vs sevinemedim bile daha 🥺🥺 s