gecekusuanne Yakin zamanlarda bu hastanede doğum yapan varmi normalde baska bi hastanede dogum yapcaktim ama maddi imkanlar el vermedi bi ay sonra falan dogumum var ilgi alaka nasildi ?
Zelal13 gecekusuanne hiç ilgili bir hastane değil kesinlikle devlette yaparsanız sizin için çok daha iyi olur bence ben kontrollerimi o hastanede yaptm eltim doğum yaptı memnun kalmadık paranıza yazık olur yani devlette yaparsanız daha iyi olur ordansa
Ozlemiskndr gecekusuanne Cem beye gidiyorum orda doktordan çokk memnunum 2 hafta öncede arkadaşım sezeryan oldu oda çok memnun
Eldgrn gecekusuanne Cem beye gidiyorum canım bende hemen Nisan ayında doğum yaptı biz memnun kaldık hemşirelerin ilgisi olsun temizlik olsun ilgi olsun iyiydi benim doğumumda orda olacak bu aralarda bir gün artık
Zelal13 gecekusuanne evet oda cem beye gitti bende cem beyden memnun olduğunu söyledi ama hastaneden değil gerçi bu kişiden kişiye değişir bir çok kişi Cem beyden memnunken ben memnun olamadım mesela
gecekusuanne Eldgrn insallah sag saglim aliriz kucagimiza yavrularimizi benimki subat sonu gibi hesapladik ama icimde bi acaba kaldi hastaneden yana
Eldgrn gecekusuanne herkesin görüşü memnuniyeti farklı elbet biz memnun kaldık benim de 22 Şubat gozukuyor ama Çarşamba kontrol var tam 37 haftalık oluyorum o zamana asagi yukarı belli olur artık ne olacağı