Merhaba kızlar ilk kizima kullanmadım sutumde gelmedi alerji nedeni ile raporlu mama içmişti ama şuan 2. Bebeğimi emzirmek istiyorum inşallah doğumdan önce eksiklerimi gidermek istiyorum bu elektrikli süt sagma makinesini kullananlar gerçekten işe yarıyormu marka öneriniz nedir tecrübenizi paylaşır mısınız