Sedack 6 haftalık hamileyim, mantar enfeksiyonumdan dolayı olan akıntı son zamanlarda arttı, doktorum mixovul fitil verdi 2-3 gün kullanacagım. Hamileyken kullanan oldu mu? Vajinal bölgeyi yaktı sanki biraz deneyimlerinizi aktarır mısınız?
Ozge-Ka Sedack ben kullandım. Enfeksiyon daha tehlikeli bebek için o yüzden kullanmanız gerekir. Zaten bir sıkıntı yaratsaydı ilaç, doktor hiç vermezdi size.