Yldzayse Merhaba ben 37+5 haftalik hamileyim. Ilk hamileligim ve oldukca tecrübesizim 🙄 son haftada her aksam cok yogun karin agrisi ve ishal problemi yasiyorum🤷🏻♀️ Gündüz gayet normalim ama aksamlari cok kötü oluyorum. Benim durumumda olan tecrübeli anneler varmi? Ne yapabilirim?
rfzsB Yldzayse benimde geçen haftalarda olmuştu cnm,ilk önce bağırsaklarda enfeksiyon falan mı var diye düşündüm ama bir yerde okudum bebek büyüdükçe bağırsaklar sıkıştığı için isal olma durumu olabilir yazıyordu,ama geçti benim ki. 39+1 olduk
Serii Sonlara doğru olduğu için heralde bende bayadır öyleyim canm geçmiyor ilaç felanda içtim yapcak bişey yok
Yldzayse Cok tesekkür ederim cevaplariniz icin. Insan ilk hamileligi olunca herseyden süpheleniyor malum🤷🏻♀️ Serii
Bulutalazinannesi Valla bende 37 deyim benim hem midem ağırıyor Hemde ishalim bağırsaklarımdan çok ses geliyor ne yapsam bilemedim