Merhaba arkadaşlar❤️4.5aylık hamileyim.Gebelikte mantar yemek zararlı olmaz değilmi? D vitaminim hiç yok sayılır.Doktorum ilaç yazdı ama ekten yemeklerde yemek istiyorum mantarıda çok severim yedim.Şimdi aklıma geldi hamilelikte daha dikkatli olmak lazım🤦🏻♀️hamileliği boyunca mantar yeyip birşey olmayan arkadaşlar varmı?