Burcuburcucu merhabalar,uzun zamandır hasimato hastasıyım.125 mg lik ilaç kullanıyorum euthyrox,evleneli 1,5 yıl olacak,8. ayda hamile kaldım.Sakın kendinizi korkutmayın.2 gün sonra doğumum var ve hiç bir sıkıntı yaşamadım.Bu bir hastalık değil,çevremde de hasimato olan birçok kişi var ve hepsi anne❤️