Başakşehir Çam Sakura şehir hastanesine gidenler sorum size ?
34 haftalığım şu ana kadar özele gidiyordum fakat doğum ücretlerini duyunca devlete dönmek zorunda kaldık özelde normale 14 sezeryana 16 bin dediler önünüzdeki haftada Çam sakuradan randevum var çok merak ediyorum hem doktoru hemde hastaneyi