Merve_22 oğlumun ayakları kocamandı (23 numara) ilk adım değil normal spor ayakkabı aldım. Hem ayakları büyük hem de ayakkabının yürümeyi öğrendikten sonra alınması gerektiğini duymuştum, bu yüzden çıplak ayakla evde yürümeyi öğrendikten sonra aldım. 17 aylık falandı