Ecemsucan55- Geçen hafta kan vermiştim bugün e nabızdan sonuçlarıma baktım ve Abo+rh degeri kırmızı renkteydi bunun ne oldugunu bilen var mı
Kyy01 Ecemsucan55- kann grubu kan uyuşmazlığı değil o hep kırmızı olur normal bı değeri olmadığı icin
Ecemsucan55- selinsmother ama eşimle kan uyuşmazlıgımız yok e nabız da normal dışı tahlillere düşmüş neden acaba
selinsmother Kyy01 kan grubunuza neden bakılıyor uyuşmazlık var mı diye 🤗 ona bakmak amacıyla kan alınmış işte
Kyy01 Rutin bakılır kan grubuna kadın doğum da ikinci doğummus olsaydı direk siz söylerdiniz doktora kan uyuşmazlığı var diye