Merhaba kızlar. 37+3 haftalık gebeyim. Dün kontrole gittiğimde yatış yapmamı istedi doktorum ama ben biraz düşünmek için yatışım yapılmadı. Sebebide bebeğimin kilosuna doktorum az diyor 2 hafta geriden geliyor diyor. Kilosu şuan 2900 gram. Sizcede az mı sizin bebişlerinizin kilosu ne kadardı, yatış yapmamı önerirmisiniz pazartesi günü tekrar kontrolüm var