meryem20clk Tecrübelerinizi merak ediyorum anneler spinalda kalıcı ağrısı olan oldumu ? Tansiyon düşüklüğü ve acı hisseden oldumu acaba genel anestezi olursam uyanamiycak gibi korkuyorum bu 3. Doğum olacak hayırlısıyla 🙏🏻
Tiiffany meryem20clk İlki genel anestezi oldu cok iyi geçti Diğeri spinal anestezi oldu oda cok iyi geçti ağrı sızı hiç bişey olmadi. Bana sadece yan etkisi bacaklarım inanılmaz derecede şişti 3 ay inmedi. 3.dogumu sırf bu yüzden genel anestezi yapıcam
Tiiffany meryem20clk ayrıca uyanırsınız canım neden uyanmayasınız. Ben daha ameliyathane kapısından cıkarken uyanmıstım. Uyansam bile bebegi hemen getirmediler zaten herhalde bebegi hazırlıyorlar falan anca
Fundaaaaa meryem20clk dün spinal oldum 2. Defa başım ağırdı midem bulandı dediğim anda ilaç verdiler 5 dk’ya kalmadan hepsi geçti gitti bir daha da ağrım olmadı çok şükür ❤️
Cubukmakarna Genel oldum çok rahattı. Uyandığımda hiç ağrı yoktu. Yavaş yavaş gelen ağrı için ağrı kesiciler yetti. 10 günüm kaldı yine öyle olacak
meryem20clk Tiiffany benim de 3.olcak kendimi paniğe soktum durduk yerde psikolojim bozuldu ikiside geneldi benimde
meryem20clk Fundaaaaa allahim uzun ömürler versin az önce okumuştum dogum hikayeni aşırı pozitif ti cesaret aldım senden 🙏🏻❤
meryem20clk Tiiffany ilki güzeldi ama ikincide eşim yanımda değildi ceza evindeydi çok ağlamıştım moralsizdim kendimi tövbe Allah korusun ölecekmişim gibi psikolojiye soktum güçsüz hissettim olmayınca eşim o yüzden bi travma gibi kaldı bende
AzraFarah meryem20clk bende birincisi genel oldu, acı çok fazlaydı,o yüzden çok korkuyorum, spinalden de korkuyorum, kalıcı bel ağrısı olur diyorlar,mide bulantısı yaşadık diyen var,yok keserlerken hissettim diyen var, bende panik olurum diye korkuyorum
Tiiffany AzraFarah bel agrısı geçici oluyor düzeliyor sonrası. Mide bulantısı çok hafif o an oluyor ama geçiyor ama kesiği hissetmeleri mümkün değil. Uyusma olunca kıpırdayamıyorsun bile
Ela344 meryem20clk ilk hamileliğim genel anestezi düşünüyorum Rabbim nasip ederse 2. Çocuğumda artık spinal anestezi olmayı düşünüyorum ☺️ çünkü çoğu kişi spinal için yok kalıcı bel ağrısı oldu yok hissettim vs diyorlar korkuyorum açıkçası 🥺
Bernnnaaaa meryem20clk acı falan hissetmiyorsunuz spinalde ama bende nefes sorunu oldu ve mide bulantısı çok oldu ve maalesef kalıcı ağrı oluştu tüm omurilik kemiğim ağrıyor belim sırtım çok fena