BE2701_- sevll01 20 haftalık hamileyim doktor bana içme bırak artık dedi yoksa hamile olduğumu öğrendiğim günden beri kullanıyordum şükür bir sorun olmadı canım.
sevll01 CayGetireyimMi 19. Haftadayım özel vitamin kullanıyodum doktor değiştirdim o da bu ilacı verdi çevremde yan etki gören olmuş bir sorayım dedim
CayGetireyimMi sevll01 ben de vinalac kullanıyordum bu a geçebilirsin dedi 💁♀️ ne gibi yan etkileri olmuş kuzum
MeltemEA Hamileliğimin 12.haftasından bu yana kullanıyorum,tam 30 haftalığım hiçbir yan etki görmedim.Ne gibi yan etki gören olmuş acaba merak ettim bende.
nur34_ sevll01 decavit vitamin degilki folik asit takviyesi canm bn kullniyrm öküz kadar bogazma vura vura gidiyo resmn 😁
sevll01 nur34_ hahaha yani pek ufak sayılmaz 😅😅😅 ama bendeki decavit pronatal yazıyo 12 vitamin 4 mineral falan yazıyo aynı ilaç mı acaba ?
MeltemEA nur34_ decavitin içinde folik asit var ama yalnızca folik asit değildir,multivitamindir.Kutusunun üzerini okursanız daha iyi anlarsınız.
Zelis97 sevll01 benim ilk gebeliğimde herhangi bir yan etkisi olmamıştı şuan ikinci gebeliğimi yaşıyorum çok ağır geliyordu baş dönmesi, halsizlik, iştahsızlık ve aşırı derecede bulantım olmuştu doktorum ile görüşüp kesmiştim kullanmamıştım
nur34_ MeltemEA evet dun baktim oyleymis ben sadece folik asit olarak biliyordum hic uzerinede bakmadim simdiye kadar 3 kutu bitirdim yinede bakmamism😄