4000 beta ile vajinal ultrason ile kese tam gözükmedi doktorum dış gebelik de olabilir kese de gelişebilir ama gördüğüm şey beta değerin ile uyumlu değil dedi tüplere falan da bakıldı bir şey gözükmedi pazartesi tekrar kontrole gideceğim çok üzgün ve endişeliyim dua edin lütfen