Ağrı ile hastaneye gittim nst de sancım çıktı geçen gittiğim muayene de 1 cm açıklık vardı bugün yapılan muayene de açıklık değişmemiş ama nst de sancım çıktı ebe rahim ağzında yumuşama var dedi bebek normal doğum pozisyonunda başı aşağıda duruyor yerleşme ağrıları olabilir dendi sizce doğum için ne kadar zamanım var 37+5 haftadayız