tatliheyecanim02 5+3 haftalık gebeyim ama yerleşme kanamam olmadı. Herkes kanama olmaması daha iyi diyor. Kasık ağrısı bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti dışında gebelik belirtim yok. Bu tarz gebelik geçiren var mi acaba?
_tuuggcce_ Benimde aynen öyleydi canım. Yerleşme kanamam olmadı, olduysa bile çok çok az bir şey gelmiş ve ben farketmemişimdir. İç çamaşırımda falan ona dair bir şey yoktu yani
tatliheyecanim02 _tuuggcce_ bende bi sorun mu var acaba diye dusunuyordum kasıklarim agirmasa hamile olduğumu unutuyorum o kadar belirsiz ki