Zln2152 Dilaraanl daha iyi olmuş kuzum sağlıkla gelsin inşallah 🙏 bize de 13+2 de %90 erkek demişti 😀
_Ceyda_ Zln2152 zaten benim bebek çok hareketli. Doktor bile halay çekiyor bu bebek diyor belki de o yüzden hissettim 😂😂
Zln2152 _Ceyda_ ahahaha olabilir 😀olsun birşey olmaz hareketli olsunlar da. Benimki de ağır vasıta herhalde 😂
bademli_puding Zln2152 bence hissediyorsun ama farkında değilsin gazla falan karıştırıyosun karnının bi tarafı aniden sertleşip bi anda geçiyosa o bebişindir 😅
Zln2152 bademli_puding bilmiyorum kuzum anlamadım pek birşey arada pıt pıt bir şey hissediyorum ama her zaman değil sonra bağırsak hareketi mi nedir bilmiyorum diyip susuyorum 😂 halen dıştan bu şekilde hissetmemek normal Mİ bilmiyorum
bademli_puding Zln2152 zaten bu dönemlerde sürekli değil hareketler bence hissettiğin bebişin hareketleri 😅
bademli_puding Zln2152 evet canım hissediyorum evde durmuyor beyefendi az önce kontrolüm vardı yine oynamadı 😂
Aspenya44 Nhal1654 selamlar benimde aşırı bir bel ağrım başladı nedendir bilmiyorum nefes alamıyorum bazen. Birde carpintim çok var. Son 2 gündür kasilarda pıt.pit diye bisiler hissettim . 18+3 3. Kızım geliyior 🌷
Zln2152 bademli_puding senin bebiş baya hareketli o zaman desene. Bizim ki de çok ağır beyefendi olacak herhalde 🫠
bademli_puding Zln2152 bu aldığım kiloları anca onun peşinden koşarak veririm bu gidişle sabah sağlık ocağına gitmiştim 10 kilo almışım 🤦🏼♀️ sen kaç kilo aldın
bademli_puding Zereniim evet çok aldım kızıma hamileyken hiç almamıştım son aylarımda almıştım 6 kilo ama bunda kötü gidiyorum 30 kiloyla doğuma gitmem inş 😂
Suheyla2 bademli_puding canım kilo almamanın herhangi bi zararı oşmuşmuydu söylemesi ayıp bende diğer 2gebeliğimde 30 kilo almıştım bunda daha 1kilo bile almadım tedirgin oluyorum 16 haftalıkken 181grmdı
Zereniim bademli_puding bi tanıdığımız da aynı sizin gibiydi 30kilo aldı ama hemen geri verdi dert etmeyin bebeğiniz sağlıklı olsun
Zln2152 bademli_puding ahahaha tartıda ki rakam beni doyurdu de 😂 birşey olmaz doğumdan sonra verirsin takma
Mine16 Nhal1654 Bende 2 gündür hissetmeye başladım çok şükür ☺️ 2 gündür de sırt ağrım var. Normalde 13. Hafta da kusmalarım ve bulantılarım bitmişti ama ilk defa bugün tekrar kustum. 18+2 deyiz henüz 2 kilo aldım çok şükür 😅
bademli_puding Zln2152 böyle giderse bebiş daha çok alırmış doktor az ye dedi 😂😂 bir hafta önden gidiyor bebiş