Tugba0133 Lamya_gokmen lanolin çok çok iyi birde fito varmış onuda önerenler var ben lanolin ile çok rahatlıyordum
Deletedmom_69 Ben mustela kullandım direk doğurur doğurmaz bir de üstüne gümüş kapak hiç yara olmadı. Büyük kızımda bilmiyordum 5 gün çektim doktor madecassol yazdı onu yıkamak gerekiyor ama ertesi güne çok hafiflemişti