Aslaninannesi01 Edaayusraa- doğumdan bu zamana kadar tek bir marka kullandım oda baby me ne pişik ne sızma hiçbirini yaşamadım tekrar bebeğim olsa yine baby me kullanırım bu arada bebeğim 18 aylık