1234567890asd bana katı bir diyet verdiler, bir buçuk ay onu sıkı uyguladım. sabahları haşlanmış yumurta ya da yağda yumurta zeytin peynir bol yeşillik açık çay ya da süt, tam buğday unlu ekmek yedim beyaz ekmek yemedim. Öğlen et balık tavuk gibi bir proteinli yemek çorba salata ekmek ya da az pilav yedim. Akşamları da bol sebze yemeği yoğurt falan yedim. Aralarda meyve saati vardı ama kuru meyve ve armut yemem yasaktı ani şeker yükseltiyormuş. Normal meyve yedim yanında biraz yoğurt ya da bir çay bardağı süt içtim şekeri dengelesin diye. Bol su içtim tabi her zamanki gibi. Abur cubur hamurişi hiç yemedim. Birkaç fındık ya da evde oldukça ceviz her gün yedim. Muz her gün yedim bebek kilo alsın diye. Sonra zamanla su azalmayınca ve canım artık çok çektikçe biraz sütlü tatlı ekledim, binde bir yapıldıysa kek börek yedim yalan yok. Derken su azaldı zaten bebek de büyüdükçe 35-36 da su azalabiliyormuş. Yemekle diyetle mi azaldı bilmiyorum ben pişman olmamak için doktorlar ne diyorsa yaptım. Son iki haftadır salmıştım yavaş yavaş ama şimdi tekrar gaza geldim oğlum için son hafta artık devam ediyorum sağlıklı yemeye.