Rubycikolatam Öncelikle çok geçmiş olsun. Ben de yaklaşık 1 ay önce korona geçirdim 25-26. Haftalarımda olması lazım. Doktorum test verip sonuca göre kan sulandırıcı kullanacağımı söyledi pozitif çıkınca hemen kan sulandırıcı iğneye başladık. Negatifi görene kadar kullandım. Başka hiçbir ilaç kullanmadım, zaten gebe olduğunuz için vermiyorlar sadece parol kullanabilirsin ağrın olduğunda dedi ama ben kullanmadım. Bol bol portakal mandalina vs tükettim şekerime zarar vermeyeceği miktarda. İlik suyunun zararı var mı gebelikte bilmiyorum ama ben kullandım çorba vs için korona olduğum dönemde o da biraz toparladı. Bol su için vücudunuz mikrobu çabuk atlatsın ve bol bol dinlenin gerçekten korona insanın bütün enerjisini alıyor ben negatife döndükten sonra bile halsizlikten yerimden kalkamıyordum hala daha etkileri var. Yani siz mutlaka bir test verin ve kadın doğum doktorunuzla sonuca göre ilerleyin. Çok geçmiş olsun çabucak atlatın inşallah 🌸