AyFa1608 Kızlar hepsi burada da pure baby marka ıslak mendil ve bezlerde ikincisi 1 lira. Bakmak almak isteyen olursa
s100516 AyFa1608 pure baby ıslak mendilini ben sevmedim çok ıslak ve mendili küçük inceydi, bezini kullanan varmı bilmiyorum varsa beni bilgilendirebilir mi acaba?
AyFa1608 s100516 bende alıyodum sepete falan ekledim sonra eşimle saçma sapan tartıştık küstük almadık😅
s100516 AyFa1608 ıslak mendili alıyorken olduysa iyi olmuş 😂😂 şaka bir yana ama hiç sevmedim favorim baby turco beyaz sabunlu 👍
AyFa1608 Baymehal bilmiyorum valla daha almadım market fiyatlarını falan da çok bilmiyom yazayım buraya dedim kullananlar varsa diye 🥲
AyFa1608 s100516 hahaha belki de vesile oldu tartışma🤣 baby turco düşünüyodum bende bunu görünce acaba dedim almayınca gene baby turcoya bakayım o zaman kötüyse 😂
Baymehal AyFa1608 yok ya ben 50 tane var paketin içinde bimden 88.50 tlye aldım diğerleri içinde 56 tne var 160 küsür falan ama ıslak mendil uygun gibi
Baymehal AyFa1608 ben doğduğundan beri kullanıyorum çok iyi bence 1 beden büyük alıyorum ama şuan 3 numara kullanıyorum bebeğim 3 aylık olacak hafif kilolu ds. 🥲😅