isikduru sabahından gaz sancısı gibi bir ağrı vardı saatler geçtikçe akşama doğru regli ağrısına döndü gece saat 11 gibi yavaştan sancım başladı önce karnımda başladı ağrı sonrasında belimden gelmeye başladı duşa girdim belki yalancı sancıdır diye ama duştan sonra geçmedi saat 1 oldu artık bayağı doğum sancısı çektiğimi anladım dakika tutmaya başladım belli aralıklarla geliyordu belimde hissediyordum ağrıyı,ağrı geldikçe yürüyordum çömelip kalkiyordum artık iyice artmıştı sancılarım 2 dakikada 1 e düştü 20 saniye sürüyordu sanci geldikçe dua ediyordum gece 2.30 gibi hastaneye gittik saat 4 gibi doğumum oldu 🌸