Masde018 asla unutulmaz diyorum benim de 4 ay oldu şu anda da 2 buçuk aylık hamileyim hala hergün aklımda o gün onu kaybettiğim gün hatta bu bebeğim de de aynısını yaşamaktan ödüm kopuyor ama Allah’a sığınıyorum Rabbim hepimize sağlıkla bebeklerimize kavuşmak nasip etsin inşallah 🤲🏻