Nurcymz Bebeğim şuan 21 haftalık , 18. Haftadan beri hareketini hissediyordum ,2 gündür hissetmiyorum bu durum normal mi kızlar , çok tedirgin oldum ,lütfen yorum yapar mısınız , İlk gebelik ağlıyorum
yagizegemom Nurcymz o haftalarda normal canım ağlayıp bebeği de strese sokma içini ferah tut ben doktoruma yazdığımda o haftalarda her hareketi hissedilmiyor daha çok küçük demişti🙏🏻
Hulya2626 Nurcymz sağlık ocağına gidip kalbini dinleyebilirsiniz. Tatlı bir şeyler yiyip sola yatın bakalım hareket edecek mi?
Eceklc_13 Nurcymz aynı durumu bende yaşadım ama normal canım merak etme 18 de bende hareketlerini net hisederken birden hiç hareket etmedi doktora gittim gayet keyfi yerindeydi 24 kadar hareketler gel gitli oluyor canını sıkma
Meltems53 Nurcymz bebeğiniz hareket ediyor sadece siz hissetmiyorsunuz her hareketini hissedemeyiz bebeklerin. Haftanız henüz erken bir gün eder bir gün etmez. Düzenli olmaz bu haftalarda 30 dan sonra düzene giriyor. Ağlayıp bebeğe de stres yaptırmayın boş yere bence.
Gkcsl Daha cok minik hissedilemeyebilir diye dusunuyorum icinizi ferah tutun cok korkuosaniz da doktora gidin ama ben 21 de cok hissetmiyordum diye hatirliyorum
Nurcymz Meltems53 bilmiyorum ,duygusal yaklaşıyoruz belki de , evham yapıyorum ama başına gelen oldu mu bu haftalar da byle ,sonucta tecrübeli anneler çok aramızda fikirlerinizi alıp rahatlamaya ihtiyaç hissettim 😞
Nurcymz Çok teşekkür ederim cevaplarınız için , erkek diye mi bilmiyorum ama hareketli bı bebek normalde , 18 den beri hergun hissediyordum ilk defa 2 gün üst üste byle olunca tedirgin oldum artık , birazdan çikolata yiyeyim 😔
Meltems53 Nurcymz hiç evham yapmana gerek yok bu haftalarda hareket sayıları sıklığı önemli değil. Belli bir haftadan sonra hareketlerini takip etmen gerekiyor şuan daha erken keyfi yerindedir merak etme.
Lina-Annesi Benimde öyleydi. Doktoruma sordum. Hareket hissetmeyi saymak için daha küçük dedi bana. O.haftalarda düzensiz oluyormus. Gönlünüz rahat olsun diye acile gidin kalp atışları için
Nurcymz Meltems53 inşallah canım ,daha önce 2 defa olumsuz durum yaşamıştım onun da etkisi sanırım inşallah sağlıkla kucağımiza alırız, 🤲🏻❤️ dediginiz gibi keyfi yerindedir yaramaz oğlumun insallah , gerçekten hepinizde rahatlattıniz çok teşekkür ederim hepinize Allah çok çok razı olsun 🥰
Dorukkusumm Nurcymz normal canım suan için, 30.haftadan sonra hissetmezsin sıkıntı. Onda da günde 2 kere hareket etmesi yetiyor.. Canını sıkma strese de girme bebişinize etkilenmesin.
Lina-Annesi Benimde iki gebelik kaybım var sizi çok iyi anlıyorum. Yavrularımızı sağlıkla alalım inşallah
Serap05 Lina-Annesi benimde üç kaybım var dördüncü hamileyim kan sulandırıcı iğne oksapar dört binlik kullanıyorum yüzlük aspirin sızın neden acaba oldu Rabbim evlatlarımızı bizlere korusun olmayanlar nasıp etsin inşallah
Serap05 Nurcymz ya acile gidin dinleyin yada pazartesi günü gidip sağlık ocağına orda dinleyin kalbini
Nurcymz Serap05 ben de oksapar ve coraspin kullanıyorum canım , kan pıhtılaşmasi vardi , gebelikten 2 ay önce coraspine başlattı doktor ,gebe kalır kalmaz da iğneye başladık ,9 ay devam edecek . Coraspini 24 te ya da 32 de kesebiliriz dedi öyle .
Lina-Annesi Aynı kaderi paylaşıyoruz kızlar. Benimde öyle ilk zamanlar 6000 binlik kullandim sonra 4000 e düşürdü doktorum. Sizinde hapsururken burnunuz zaman zaman kanıyor. Mu
Nurcymz Lina-Annesi burun kanamasi yapıyormuş canım, ben de henüz olmadı ama diş eti kanaması oluyor baya ,iğneden dolayımis o da
Lina-Annesi Nurcymz evet canım ya.bende oyle biliyorum. Hamilelikte hersey değişiyor bir de kullandığımız ilaçlar yoruyor