birmerak banada en fazla 8-10 kilo demişti ilk kontrolüm de o zaman 5 haftalıktık tabi 33 e geldik ama tık yok 🤦🏼 cok zor geciyor hamileliğim 20.haftaya kadar sadece kraker ve corbayla besledim diyebilirim, suan yesemde alamıyorum ama bebişim haftasıyla uyumlu çok şükür. Simdi korkum doğum sonrası kilo değil hamile kaldığım kilodan da aşa düşmek 😀😀