Kızlar merhaba hepinize. Ben yurtdışında yaşıyorum Türkiye’yle 3 saatlik saat farkı var aramızda. 17 haftalık hamileyim gebeliğimi öğrendiğim ilk günden beri kan sulandırıcı hap ve iğne kullanıyorum her gün iğnemi saat 11 de yapıyorum. Önümüzdeki hafta Türkiye’ye gitme durumum var ordayken nasıl yapsam bizim 11 imiz Türkiye’nin gece 2 si. Nasıl yapsam acaba ?