Seyma1806 Öncelikle merhaba hanımlar 10 haftalık hamileyim ağzımda yara çıktı 2 haftadır da geçmedi neler denedim ama hala aynı duruyor hiç birşey yiyemiyorum suyu dahi zor içiyorum ne yapmam lazım nasıl geçiririm ben bu yarayı
Htc123 Seyma1806 eczaneden karanfilli bi ilaç var adını unuttum sorabilirsiniz oje gibi fırçası var onu sürebilirsiniz
Seyma1806 Zeynozeyyo Dişimi fırçalayamıyorum son bi haftadır karbonatlı su denedim sirkeli su denedim hatta sumak dediler onu bile denedim artık dayanılmaz bi hal aldı
Htc123 Seyma1806 ben kullandım canım hamileyken eczacıya sordum sorun olmaz dedi sende bi için rahat etsin istiyorsun sor
Zeynozeyyo Kbb asistanıyım hiçbir zararı yok ağızz en kirli ortam dır mutlaka acır ama fırcalaman lazım öEllikle gece cunkü yediğin yiyecek artıkları gece boyu o yaranın işine girer ve aft ının iyileşmesimi gwciktirir