Senaa25 öncelikle hayırlı olsun canım sağlıkla inşallah ilerler gebeliğin,belirtiler herkeste erken haftalarda başlamayabilir bı kaç kişi gördüm burda 20 haftda vs hiç belirti yaşamıyorlar ,bunlar tamamen bünyeye bağlı kafana takip da boşuna stres yaratma canım bende öğrendikten sonra belirtiler yavaş yavaş çıktı 🌸