Fbd aynen canım. Onu düşünmekten kaç kere aglayarak sağlık ocana gittigimi biliyorum kalp atısınını duymak için. Ama öyle videolarıda gördükce benimkinde bisey var sanıyorum. Korkuyorm daha randevumada cok var 6 kasımda gidicem. Diyolar uykudan uyandırıyo harektleri bizde hiç öyle bisey yok :(