Tubidy teşekkür ederim öncelikle🤗. Evet geceleri çok güzel emiyo fakat gündüzleri çok ac olması lazım emmesi için onun dışında kendini geri itiyo. Bende ac kalmasın diye mama veriyorum cunki sutum zaten yetersiz.sut olunca gogusler sertlesir ya o bende hic olmuyo gibi bisey .Inşallah sizdeki gibi olur da emmeye devam eder .emmeyi bırakırsa çok üzülürüm :(