Aysehatun Bengi son zamanlar zor zaman geçmek bilmiyor bebeğime kavuşmak için hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebişler inşallah ama ne zaman 😂
Bengi Aysehatun aynen öyle ya hic sorma artik sirf yatarken dönerken agri cekmiyorum oturup kalkarkende agrilarum var birsey yapamaz hale geldim😩
Nagihanada Bengi bebeğiniz kanala girdi mi Acaba girmeyince nabıyolar çok merak ediyorum bende 38+4üm
Aysehatun Bengi aynen bende öyle eşim kaldırıyor yataktan beni sırt ağrisi desen kac aydir var benim ödemim var bide el ayaklarim burnum yuzum cok sisti hayirlisiyla gelseler bi 😇
Bengi Nagihanada benimki bence girdi cünkü ilk gebeligimde agri cekmedim böyle. Uturup kalkarken sizim var. Yani alcaldi baya hiss ediyorum ilk gebelikde hic olmadi.
Haticemustafa MrsRana yanlız deglsin bacm bnde 39+5im ama gelen yok koltuklrdan ziplicam artk ip atlucm yada 😁😁
Nfsebatr Bennn😁 39+3 olduk normalde erken gelmeye kalkmisti prenses ilacla durduruldu ama simdide gelmiyor 30 ekimde gel demisti doktorum duruma gore yatis yapicam dedi artik dayanacak guc kalmadi bende en sonunda diycem suni sanci verin dogsun artik diye
Bengi Aysehatun Ayy cok sükür bu hamileligimde sirt agrisi fazla yok ödemde yok ilk gebeligim bundan kötü gecti benim
Aysehatun Bengi maşallah canım ne güzel 😇👍🏻 Rabbim saglikli hayirli dogumlar nasip etsin hepimize inşallah