15+2 haftalık gebeyim. Suyu çok içerim. Lavaboya gidiyorum yarım saate kalmadan tekrar geliyor ,son günlerde sürekli böyle. Gebeliğin ilk başlarında da böyleydi. Sonrasında da sık çıktım ama şu son 3 4 gündür bir ayağım tuvalette gibi. Tuvaletten çıkıyorum az sonra yine geliyor. Aynı sıkınıtıyı yaşayan var mıı kızlar ? 😔