Aysedemirr tabi ki hamile taytiiii, ben gebeligimin 2.ayında aldim penti de indirim vardı bir alana bir bedava kampanyası o zamanda beri giyiyorum sunada 15+2 olduk o kadar rahatım ki , yokmuş gibi , ayrıca belimi her yerimu sarıyor biri m beden diğeri de l beden . Çok mumnumum