poyrazvearya 35+5 haftalığım canım 30. Haftamda ağrı yüzünden kontrol edildiğimde her iki böbreğiminde 3. Derecede şiştiğini öğrendim aynı zamanda da kanımda ve idrarımda iltihap vardı. Hemen tedavi için yatışım yapıldı antibiyotikler iltihaplarımı yok etti sadece. Doktorum böbreklerimin bu evreden sonra iflas edeceğini söyledi ve bebeğime de zarar çok verecekti. Mecburen ameliyat oldum iki böbreğime de stent takıldı. Şu ana kadar hiçbir sorun yaşamadım sadece bir kaç kez sol böbreğimde sancı oldu . Doğumumu normal istiyordum fakat bu takılan stentler geri çıkmalıymış maalesef sezeryan olacağım o yüzden. İnşallah benim yaşadığım duruma gelmezsin canım doktorun ne öneriyorsa muhakkak dikkate al ama ve bol bol su tüket Allah yardımcın olur inşallah 🙏