brcctmkl cam öneririm ben kizima 8 9 aydır Nuk nature sense kullanıyorum, ne uzerine düştü ne yare düştüğün de kırıldı hatta kizim 1 yaşın da 4. Aydan beri eline veriyorum kendi iciyor. İlk başlarda plastik kullanıyordum, agiz kısımları cabuk deforme oluyor o yüzden belli bir süre sonra akıtıyor, belli bir zaman sonra koku yapmaya basliyor plastiği matlaşıyor.