Pearlyy
Merhaba,
Hayatım boyunca herhangi bir ameliyat vs geçirmediğim için benim için en büyük acıydı evet ama kıyaslayabileceğim bir şey yok. O yüzden çok dikkate almayın herkesin durumu çok ayrı.
İlk ayağa kalkarken biraz tedirgin oluyorsun ve hassas ağrılar oldu sonrasında ağrı kesici verdidler zaten.
Yani söyle söyleyebilirim ki yattığım sürece hiç ağrım olmadı sadece kalkarken otururken yani dikişlere yaraya baskı olduğunda. Onlarxa 3. Günden sonra azalmaya başladı. 4. Günden beri bebeğimi kucağıma da rahat rahat alıp dolanabildim şükür. Sadece bu sürede biraz yatakten kalkarken kendimize hasssas davranmamız gerek
Gaz konusunda ilk sezeryan günü ve ertesi gün hep çorba ve komposto verildi. Ben kendim de kayısı suyu falan içtim.
Sezeryana pazrtesi saat 11 de alınmıştım gaz çıkarmayı gece 4 gibi yapabildim.
Ama büyük wc konusunda başarılı olamadım 2 doz duphalactan sonra çarşamba sabah 7-8 gibi çıkabildim. Ondan sonra da taburcu ettiler :)