Aturkk Kızlar 8 haftalık olduk. Ama esime hiç yaklasmak istemiyorum aklıma bile gelmiyor tamamen isteğim gitti resmen esim bir kac kez istedi ama geri çevirdim ona da haksızlık yapıyor gibi hissediyorum üzülüyorum ama elimde değilki kendimi cok yorgun halsiz hissediyorum içimden gelmiyor sizde de oldumu benım gibi nasıl atlattınız 😬
Nhlhmz11 Aturkk benim o haftalarda ara ara oldu birliktelik ilk üç aylikta isteksiz oldum ama sonraki üç ayda hormonlar daha da değişiyor o zaman acayip istiyordum şimdi 32+3 teyim , fiziksel olarak elverdigi sürece devam ediyoruz 🤗
DnzTnr Bebeğe zarar gelir icgüdüsü isteksizlik yapabiliyormus dikkat edildiği sürece bebeğe hiç bir zararı olmayacağına hatta doğumu kolaylaştırdigina rahimi rahatlattigina en önemlisi anne ve babanın mutluluğu bebeğide pozitif yönde çok güzel etkileyecegine odaklanirsaniz sizin için daha keyifli ve istekli geçebilir. Bende normalde çok arzuları yüksek bı kadın değilim ama fiziksel dürtülerin dışında ruhen de kendime kulak verdiğimde esimide mutlu edebiliyorum kendimi de
-gamze86- İlk haftalarda bende de olmuştu Her şey kokuyordu, hiç istemiyodum,halsizlik mide bulantısı vs.yine de birlikte oluyorduk 34 + 2 yiiz.simdi de o yaklaşmiyor 2 aydır.sinir oluyorum