Cennetkpln Hanımlar Balıkesir şehir hastanesinde perinatoloji doktoru bir tane gözüküyor Betül Yakıştıran nasıl olduğuyla ilgili bir fikrim yok giden duyan varsa yazabilir mi?
Tugceasel21 Cennetkpln Merhaba canim ben gittim ilgili ama pek soru sormaya gelmiyor ayrintili ultrason bitiyor sonra kendi anlatiyor bende gidiyordu fakat istersen üniversiteye git derim orkun beye mukkemmel bir doktor bu arada ben balikesirliyim burda oturuyorum
Kumsal10 Cennetkpln onunla ilgili bilmiyorum ama üniversite de orkun çetin var çok iyi bir doktor bu doktoru tavsiye edebilirim.
gizem6 Cennetkpln Ben betül hanıma yaptırmıştım detaylımı ama orkun beyi bilmiyordum bilsem kesinlikle ona giderdim. Yarım saat e yakın baktı çok güzel inceledi ama bana bir şey söylemedi. En son sorduğumda her şey güzel dedi o kadar 🤷♀️ Eşim de girememişti.
poyrazin_annesi28 Cennetkpln Çok iyi inceledi. Uygun pozisyon olmadığı için resim veremedi ama memnun kaldım
Cennetkpln herkes Orkun bey demiş ben Balıkesir’e bir kaç ay önce taşındım kimseyi bilmiyorum teşekkür ederim bilgilendirdiniz beni🤗💖
Cnsktluyldz Cennetkpln Yapıyor ve öyle güzel de sizinle konuşuyor, anlatıyor ki hayran kalıyorsunuz. Harika biri kendisi. Onun rahatlığı, enerjisi o süreci çok keyifli kılıyor. Allah böyle doktorları başımızdan eksik etmesin dedirtiyor insana :)
buseblk9 Tek doktor var ve randevu almak çok zor detaylı inceliyor yarım saat sürüyor tüm detaylara bakıp raporluyor
poyrazin_annesi28 buseblk9 Betül yakıştırandan bahsediyorsunuz değil mi ? Resim falan veriypr mu siz gittiniz mi
buseblk9 poyrazin_annesi28 evet gittim resim vermedi 2-3 sayfalık bebeğin detaylı durumu yazıyordu rapor gibi doktoruma göstermemi söyledi çok şükür her şey yolunda çıktı
hllkrks Berbat bir doktor asla tavsiye etmiyorum.. Bir gram konusmadan kendi kendine bakıp yolladı ne rapor ne fotoğraf vermedi