Gkceko
Canım pazartesi günü sezeryan oldum.
İnan bende senin gibi korkanlardandım:)
Bende spinal anestezi yapıldıktan sonra takıldı o yüzden hissetmedim. Çıkarmayı uyuşma geçtikten ve yürütmeye kaldırdıkları zaman yaptılar. Uyuşma geçmiş olmasına rağmen Çekerken herhangi bir acı olmadı merak etme :)